İçeriğe geç

Serviste Geçen Süre Garantiye Eklenir Mi

Servis tarafından değiştirilen ürünün garanti süresi ne kadardır?

Yedek ürünün garantisi, ilk satılan ürünün geri kalan garanti süresidir. Ürünün garantisi yeniden başlamıyor. Örneğin; Hatalı ürün ve 1 Ocak 2022’de elde edilen garanti yeni bir ürünle başlarsa, yeni ürünün garanti tarihi 01.01.01’dir.

Kargoda geçen süre garanti süresine eklenir mi?

Tüketici, yükteki gecikmelerden sorumlu olamaz. Garanti süresi boyunca garanti süresine onarım süreleri eklendiğinden, telefon birkaç kez onarıldı – garanti süresi aşılmadı. Yasal teknolojiye bakarsak, nakliye tarihi önemlidir. Tüketici, yükteki gecikmelerden sorumlu olamaz.

Garanti süresi geçerse ne olur?

Garanti süresinin süresi dolduktan sonra, bakım ve onarım hizmetlerinin kullanımı kullanırken üreticiye veya yeni bir ithalatçı sunması gerekmektedir. “Ayarlama.

Serviste 20 iş günü doldu ne yapmalıyım?

Ürününüzün onarım süresi 20 iş gününü aşarsa, tüketici olarak aşağıdaki haklara sahip olursunuz: ürünün geri ödenmesini talep edebilirsiniz.

Tamirde geçen süre garanti süresine eklenir mi?

Malların başarısız olması durumunda, garanti alanında onarıldığı dönem garanti süresine eklenir. Garanti ile tüketicinin hakları nelerdir? Ürün tüketici ürünü için, tüketiciyi korumak için 6502 sayılı Kanun’un 11. maddesinde oy haklarından birini kullanabilir.

Bir ürün kaç defa servise giderse değişir?

Garanti garantisi malların tesliminden sonra başlar. Garanti süresi boyunca gerekli onarımlar ücretsiz olarak gerçekleştirilir. Onarım ürünleri en son 30 günde onarılmalıdır. Garanti süresi boyunca, aynı hata iki kez değiştirilir ve dört kat farklı hatalar yapan cihaz.

Yasal servis süresi kaç gündür?

Maksimum onarım süresi, binek otomobiller, kamyonetler, motosikletler, ATV araçları, motosiklet, motosiklet, denizciler, yatlar, karmotorrades ve karavanlar için 45 iş günü, herkes için 20 iş günü.

Tüketici hakları kaç kere aynı arıza?

Bir garanti ile kaplı bir cihaz aynı hatayı dört veya dört kez dört kez tekrarlarsa, üreticinin bu ürünü ücretsiz olarak değiştirmesi gerekir. Bu hakları kaybetmek istemiyorsanız, yetkili hizmetler için endüstriyel ürünlerin onarımını yapmalısınız.

Ayakkabının ayağa vurması garantiye girer mi?

Ürün dantellerinin düzgün bir şekilde bağlanması ve üründeki ayağın aktif olmayan kalması sağlanmalıdır. Aksi takdirde, üründe deformasyonlar meydana gelebilir. Ayakkabılarda, çarpma tabanlı kullanıcılar, hit, sürtünme vb. Üretim hatası olmadığı için koşullar garanti alanının dışında kalır.

Garantili olan üründen servis ücreti alınır mı?

Tüketici, Kanun’un 11. yasanın oy haklarını onarma hakkını onarma hakkını seçerse, satıcı; İşgücü maliyetleri, malları başka bir isim bağlamında ücret almadan onarmak veya malları farklı bir isim altında onarmakla yükümlüdür.

Beyaz eşyada garanti süresi kaç yıldır?

Beyaz malların garanti süresi varsayılan olarak Tüketici Tahkim Kurulu Komitesi tarafından belirlenir. Bu sefer on yıl sürüyor. Garanti süresinin bir parçası olarak beyaz mallarda meydana gelen başarısızlıklar ve sorunlar, beyaz eşya yangınının teknik hizmeti tarafından ücretsiz olarak onarılır.

20 iş günü cumartesi dahil mi?

Hizmet cumartesi günleri çalışsa da çalışmasa da, 20 iş günü cumartesi günleri sayılır. Hizmet Cumartesi günü çalışıp çalışmadığı, hizmeti bağlar ve tüketiciyi birbirine bağlamaz. Sadece resmi tatil günleri ve Pazar günleri 20 hafta içi sayısına dahil değildir.

Azami tamir süresi geçince ne yapmalı?

Malları onarmak için gereken maksimum süre olması durumunda, tüketici ücretsiz bir yedek veya fiyat isteyebilir. Satıcı, satıcı, ajans, üretici ve ithalatçı zinciri olarak tüketiciden gelen bu sorulardan siz sorumlusunuz.

Yetkili servis nereye şikayet edilir?

Alo 175. Bakanlığımız bakanlığında kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına yönelik çözümlerin sunulduğu ve başvurmanız gereken sorumlu yetkililere bağımlı olduğu bir “çağrı merkezi ielti olarak hizmet vermektedir. Tüketici anlaşmazlıklarını kullanmak için çözün.

Beyaz eşya tüketici hakları nelerdir?

Evet, satın alınan mallar kusurlu ise, tüketiciler fiyatı geri ödeme hakkına, hayal edilemez bir yanıltıcı yanıltıcı, fiyat azaltma veya malların teslimat tarihinden itibaren serbest onarımı ile mallardaki değişikliğe sahiptir. Tüketici yasayı kullanabilir.

Yasal onarım süresi kaç gün?

Maksimum onarım süresi, binek otomobiller, kamyonetler, motosikletler, ATV araçları, motosiklet, motosiklet, denizciler, yatlar, karmotorrades ve karavanlar için 45 iş günü, herkes için 20 iş günü.

Birebir değişim garantisi nedir?

Ürün tamir edilemeyecek şekilde üretilirse ve ürün tamir edilemeyecek ve ürün tamir edilmeyecek şekilde üretilirse, yeni ürünle bir değişiklik yapılır ve bunlara ücret ödemeden gönderilirsiniz. .

Garanti kapsamında ürün değişimi kaç gün sürer?

Garanti süresi, malların tüketiciye teslim edildiği tarihten en az iki yıl başlar. Bununla birlikte, üretici üretimi veya ithal eden şirketler iki yıldan fazla bir süre için bir garanti süresi verebilir. Mallar başarısız olursa, onarım süresi garanti süresine eklenir. Malların onarım süresi 30 iş gününe kadardır.

Ürün değişimi kaç gün içinde yapılır?

1. 6502 No’lu Tüketicinin Korunması Yasası uyarınca, alıcı, yasal ve cezai yükümlülük olmadan ve gerekçesiz olarak teslimat tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde taşınma hakkını kullanarak satın alınan ürünü iade edebilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

rexbet şişli escort escort ankara casibom giriş